MIXALIS55

«Αποκάλυψη: Το κρυφό συμβόλαιο για την πώληση του 902» !!!

«Αποκάλυψη: Το κρυφό συμβόλαιο για την πώληση του 902» !!!
Decrease Font Size Increase Font Size Text Size Print This Page

Με τον ευφάνταστο τίτλο στο πρωτοσέλιδο, «Αποκάλυψη: Το κρυφό συμβόλαιο για την πώληση του 902», κυκλοφόρησε την περασμένη Κυριακή το «Βήμα» του Στ. Ψυχάρη. Ανθρακες ο θησαυρός!

Ο ψευτο-Σίμος της «Αυγής»…

Είναι γνωστό ότι στην «Αυγή» έχουν κάνει το ψέμα επάγγελμα, όταν αναφέρονται στο ΚΚΕ. Προφανώς, ο ΣΥΡΙΖΑ και η «Αυγή» έχουν επιλέξει να αντιπαρατεθούν με το ΚΚΕ όχι σε επίπεδο στρατηγικής και πολιτικών θέσεων, αλλά με συκοφαντίες, διαστρεβλώσεις και ψέματα. Θέλουν και με αυτόν τον τρόπο να ξεγελάσουν τίμιους αγωνιστές, ανθρώπους καλής θέλησης, που εξακολουθούν να αισθάνονται αριστεροί, ώστε να αποφύγουν να αποκαλύπτεται πλήρως αυτό που καθημερινά γίνεται όλο και πιο φανερό, ότι δηλαδή η πολιτική γραμμή και κατεύθυνση του ΣΥΡΙΖΑ «πασοκοποιείται» με ταχείς ρυθμούς και στον τομέα αυτό. Τελευταία κρούσματα τα άρθρα του Χ. Σίμου στην «Αυγή».

Πρώτο ψέμα: Σε άρθρο του Χ. Σίμου στην «Κυριακάτικη Αυγή» αναφέρεται ότι, σύμφωνα με την ανακοίνωση του ΕΣΡ για το ζήτημα του «902», παρουσιάστηκαν στη σχετική συνεδρίαση ο δικηγόρος της «Ραδιοτηλεοπτικής ΑΕ», Αντώνης Μπιτσάκης, και ο δικηγόρος του ΔΣ της νέας εταιρείας, Δημήτρης Ράπτης. Οπως προκύπτει, όμως, η αλήθεια είναι διαφορετική και αποτυπώνεται στο ενημερωτικό δελτίο που δόθηκε από το ΕΣΡ με ημερομηνία 21/08/2013, όπου αναφέρει: «Προσήλθε ο δικηγόρος της εταιρείας, Δημήτρης Ράπτης, πληρεξούσιος του νέου Προέδρου του ΔΣ της ως άνω εταιρείας και ενημέρωσε την Ολομέλεια επί των ακολούθων….». Η παρουσία στη συνεδρίαση της Ολομέλειας του ΕΣΡ του δικηγόρου Α. Μπιτσάκη, πολύ περισσότερο φυσικά και τα όσα αναφέρονται στη συνέχεια του ρεπορτάζ (ότι δηλαδή ο Α. Μπιτσάκης επέρριψε ευθύνες στο ΕΣΡ για την πώληση του «902»!), τα οποία ο Χ. Σίμος τα αποδίδει σε «πηγές στο ΕΣΡ», απέχουν παρασάγγας από την αλήθεια. Εκτός κι αν οι «πηγές» του στο ΕΣΡ τον παραπληροφορούν ή ο ίδιος ειδικεύεται στα κατασκευασμένα ρεπορτάζ.

Δεύτερο ψέμα: Σε χτεσινό του άρθρο επαναλαμβάνει τα γνωστά, ότι «ο ενιαίος Συνασπισμός πήρε τη συχνότητα για να προβάλλει τις θέσεις της Αριστεράς», αναπαράγοντας όλη τη ΣΥΡΙΖΑίικη φιλολογία των τελευταίων ημερών, ότι ο «902» είναι σταθμός όλης της «Αριστεράς»… Ομως, η αλήθεια είναι και εδώ διαφορετική: Η «Ραδιοτηλεοπτική ΑΕ», που έχει την άδεια, με απόφαση του ΚΚΕ, συγκροτήθηκε στις 21/02/1989 και μάλιστα με μετατροπή της σε ανώνυμη εταιρεία, από προϋπάρχουσα ομόρρυθμη εταιρεία, που προϋπήρχε δηλαδή της συγκρότησης του ενιαίου Συνασπισμού. Οι αρχικοί μέτοχοι ήταν όλοι στελέχη του ΚΚΕ, όπως προκύπτει από το ίδιο συμβόλαιο, υπ’ αριθμ. 1252/21-2-1989 της συμβολαιογράφου Κυριακής Λογαρά. Στελέχη του ΚΚΕ ήταν και όλοι οι μέτοχοι της «Ραδιοτηλεοπτικής» το 1993, μετά τη διάλυση του ενιαίου ΣΥΝ, οπότε και χορηγήθηκε η άδεια ίδρυσης και λειτουργίας τηλεοπτικού σταθμού, που έγινε με την απόφαση υπ’ αριθμ. 22414/Ε3/2992 (ΦΕΚ 843/5-11-1993).

Ας μην μπουν, λοιπόν, στον κόπο άλλοι αρθρογράφοι της «Αυγής» να σκαρφίζονται ψέματα για το ΚΚΕ και τον «902» και μάλιστα κακιάς κοπής. Μπορούν να βρουν πάρα πολλά – και πιο επαγγελματικά – στα δημοσιεύματα των εντύπων του συγκροτήματος Λαμπράκη, με το οποίο συμπλέουν – υπογείως και υπεργείως – πολύ συχνά τελευταία. Κάτι ξέρει επ’ αυτού πολύ καλά ο κ. Παπαδημούλης, αλλά και άλλα στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ. Ποιο είναι όμως το δίδαγμα και από αυτήν την περίπτωση του Χ. Σίμου; Οτι η αντιΚΚΕ τύφλωση σε συνδυασμό με τον πολιτικό τυχοδιωκτισμό, που χαρακτηρίζει κάθε επίδοξο διαχειριστή του συστήματος, οδηγεί σε μυθεύματα που απλά εκθέτουν όσους τα εμπνέονται και θέλουν να τα πλασάρουν ως αντικειμενικό ρεπορτάζ. Και σίγουρα δεν αποτελούν δημοσιογραφία… Και επειδή ο αρθρογράφος αρέσκεται σε λαϊκές σοφίες, τις οποίες χρησιμοποιεί στα γραπτά του, εμείς θα του υπενθυμίσουμε μία που ταιριάζει απόλυτα στην περίπτωσή του: «Μια φορά ψεύτης, για πάντα ψεύτης»…

 

 

Τεράστια (!) δημοσιογραφική επιτυχία του ΔΟΛ!

 

Με τον ευφάνταστο τίτλο στο πρωτοσέλιδο, «Αποκάλυψη: Το κρυφό συμβόλαιο για την πώληση του 902», κυκλοφόρησε την περασμένη Κυριακή το «Βήμα» του Στ. Ψυχάρη. Ανθρακες ο θησαυρός!

Η …τεράστια δημοσιογραφική «αποκαλυπτική» επιτυχία του «Βήματος» είναι το συμβόλαιο που εδώ και καιρό είναι κατατεθειμένο στις αρμόδιες Αρχές. Απλά, το συγκρότημα Λαμπράκη στην προσπάθειά του να κλιμακώσει την επίθεση ενάντια στο ΚΚΕ, παρφουμάρει στοιχεία που βρίσκονται εδώ και καιρό στα χέρια των αρμοδίων Αρχών με στοιχεία «αποκάλυψης». Είναι τουλάχιστον ένα βήμα συγκριτικά με την ολοκληρωτική ψευδολογία στην οποία το «Βήμα» και τα «ΝΕΑ» επιδίδονται συστηματικά προκειμένου να πλήξουν το ΚΚΕ.

Το συμβόλαιο στο οποίο αναφέρεται το ρεπορτάζ έχει κατατεθεί έγκαιρα σε δημόσιες αρχές και στο ΕΣΡ, όπως ακριβώς προβλέπεται από τους νόμους. Κατά συνέπεια, ήταν ενημερωμένοι όλοι οι επίσημοι φορείς, όπως καθορίζει ο νόμος. Τι θα ήθελε ο ΔΟΛ και ο ΣΥΡΙΖΑ, που επίσης έχει κάνει «σημαία» τη δήθεν αδιαφανή διαδικασία πώλησης του «902»; Να ενημερωθούν πρώτα ο ΔΟΛ και ο ΣΥΡΙΖΑ και μετά οι αρμόδιοι φορείς; Επρεπε να τους ζητηθεί η άδεια;

Τίποτα απόκρυφο, τίποτα προς αποκάλυψη και μάλιστα με πρωτοσέλιδες τυμπανοκρουσίες, σα να ανακάλυψε αυτός που κατάρτισε το πρωτοσέλιδο του «Βήματος» το Αγιο Δισκοπότηρο… Αυτά που γράφει το «Βήμα» ότι περιέχει το συμβόλαιο είναι κοινοποιημένα εδώ και βδομάδες στους αρμόδιους φορείς. Αν ήθελε θα μπορούσε να τα έχει γράψει έγκαιρα, εδώ και βδομάδες, αντί να φτιάχνει σενάρια που αποσκοπούν αποκλειστικά και μόνο στη συκοφάντηση του ΚΚΕ.

ΥΓ: Ζητάμε ταπεινά συγγνώμη που δε σκεφτήκαμε να ειδοποιήσουμε έγκαιρα το Δημοσιογραφικό Οργανισμό Λαμπράκη να ανακαλέσει απ’ τις καλοκαιρινές άδειες τους δημοσιογράφους του για να ψάχνουν συμβόλαια, αποφάσεις, μητρώα, εφορίες κ.λπ.

 

 

 

Share This Post



Τελευταίες Ειδήσεις

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Mynima Hellas News *