Πετρούλα Σίνη

Παρουσίαση του βιβλίου της Ελένης Γκίκα «ΛΙΛΙΘ – ΑΠΟ ΓΡΑΜΜΑ ΣΕ ΓΡΑΜΜΑ».

Παρουσίαση του βιβλίου της Ελένης Γκίκα «ΛΙΛΙΘ – ΑΠΟ ΓΡΑΜΜΑ ΣΕ ΓΡΑΜΜΑ».
Decrease Font Size Increase Font Size Text Size Print This Page

Η Δημοτική Βιβλιοθήκη του ΝΠΔΔ «Σφηττός» του Δήμου Κορωπίου και το Βιβλιοχαρτοπωλείο «Πρόφη» σας προσκαλούν την Κυριακή 30 Νοεμβρίου, στις 6.30 μ.μ., στην παρουσίαση του νέου βιβλίου της Ελένης Γκίκα «ΛΙΛΙΘ – ΑΠΟ ΓΡΑΜΜΑ ΣΕ ΓΡΑΜΜΑ».
Με τη συγγραφέα θα συνομιλήσει η πανεπιστημιακός και συγγραφέας Φωτεινή Τσαλίκογλου.
Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί στον χώρο της Δημοτικής Βιβλιοθήκης Κορωπίου (πεζόδρομος Παπασιδέρη, 210-6626295)

Επίσης :

Οι εκδόσεις Καλέντη σας προσκαλούν στις παρουσιάσεις  του νέου βιβλίου της Ελένης Γκίκα «Λίλιθ Από γράμμα σε γράμμα»

Την Παρασκευή 5 Δεκεμβρίου 2014 και ώρα 8 μ.μ.όπου θα πραγματοποιηθεί η παρουσίαση του νέου μυθιστορήματος της Ελένης Γκίκα «ΛΙΛΙΘ – Από γράμμα σε γράμμα» (Εκδόσεις Καλέντη) στο Ηράκλειο.

Για το βιβλίο θα μιλήσουν:

▶ Ειρήνη Σπυριδάκη, Φιλόλογος
▶ Γεωργία Στεφανάκη, Εικαστική επιμελήτρια

Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί στο καφέ «ΕΝΕΤΙΚΟ» στην Πλατεία Λιονταριών στο Ηράκλειο της Κρήτης.

Διοργάνωση: Βιβλιοπωλείο «Ανθολόγιο» & Εκδόσεις Καλέντη
Enetiko Cafe, Heraklion, Crete

Η είσοδος είναι ελεύθερη.

Την Τετάρτη 10 Δεκεμβρίου 2014 στις 19:00 όπου θα πραγματοποιηθεί η παρουσίαση του νέου μυθιστορήματος της Ελένης Γκίκα «ΛΙΛΙΘ – Από γράμμα σε γράμμα» (Εκδόσεις Καλέντη) στο νέο Πολυχώρο των Εκδόσεων Καλέντη, Λεωφόρος Βουλιαγμένης 76, Ελληνικό.

Για το βιβλίο θα μιλήσουν:

Βασίλης Βασιλικός, συγγραφέας
Μυρσίνη Ζορμπά, Διδάκτωρ Παντείου Πανεπιστημίου, συγγραφέας

Γιάννης Ξανθούλης, συγγραφέας

Φωτεινή Τσαλίκογλου, Καθηγήτρια Ψυχολογίας, συγγραφέας

Αποσπάσματα θα διαβάσει η ηθοποιός Φιλαρέτη Κομνηνού

 

 

«ΛίλιθΑπό γράμμα σε γράμμα»Συγγραφέας: Ελένη Γκίκα

ISBN: 978-960-219-310-5

Σελίδες: 672

Θεματολογία: Μυθιστόρημα

Διαστάσεις: 14×21 εκ.

Πρωτεϊκή, γήινη και αστρική, υπακούοντας αθέλητα σε μια αλλόκοτη παράκληση, που κατά βάθος υπήρξε για κείνη διαταγή, η Λίλιθ θα ανακαλύψει μυστηριωδώς σε ένα παλαιοβιβλιοπωλείο σαράντα έξι ερωτικές επιστολές, και η τοξίνη των λέξεων θα της αλλάξει έκτοτε τη ζωή.

«Από γράμμα σε γράμμα», θα αγγίξει την άβυσσο, θα βυθιστεί στο σκοτάδι της αμφιβολίας, θα αναζητήσει την ασφάλεια της δικής της ανασκαφής, μα τελικά θα γίνει η Μ. Θα θελήσει να μάθει, θα πονέσει, θα ερωτευτεί· και θα αρνηθεί. Και μπορεί να σωθεί.

Τo νέο μυθιστόρημα της Ελένης Γκίκα, ένα ερωτικό, βιβλιοφιλικό, υπαρξιακό θρίλερ, με αλληλογραφία αληθινή.

Κριτικές – Παρουσιάσεις

«Λίλιθ. Από γράμμα σε γράμμα», Ελένη Γκίκα

8/10/14 Γράφει η Κατερίνα Μαλακατέ στο site της http://diavazontas.blogspot.gr/2014/10/lilith-eleni-gkika.html

Με την Ελένη Γκίκα μας συνδέουν ένα σωρό εκλεκτικές συγγένειες, με πρώτη πρώτη αυτή της εμμονής με την ανάγνωση, της ακατάσχετης πολυφαγίας βιβλίων, της ανικανότητάς ίσως να υπάρξουμε δίχως ένα βιβλίο στο προσκεφάλι μας. Με τούτο το μυθιστόρημα ανακαλύψαμε πως μας συνδέει κι η Λίλιθ, η μαύρη πλευρά του φεγγαριού, η γυναίκα που στάθηκε ίσα πλάι στον Αδάμ, μέχρι να την κερδίσει ο σατανάς και να αντικατασταθεί από την πειθήνια Εύα, την φτιαγμένη από τα πλευρά του.

Η Λίλιθ, η ηρωίδα τούτου του βιβλίου που είναι και δεν είναι η συγγραφέας του, η γυναίκα που καθορίστηκε από το όνομα που διάλεξε η μητέρα της για αυτήν, είναι μια αρχαιολόγος που δέχεται να γράψει ένα βιβλίο, πρώτη φορά ερωτικό, μετά από πίεση του εκδότη της. Βασιζόμενη σε ένα πακέτο ερωτικές επιστολές που βρήκε σε ένα παλαιοβιβλιοπωλείο (αληθινές επιστολές μας λέει η συγγραφέας) και στηριζόμενη πάνω στα διαβάσματά της, το μόνο αληθινό αποκούμπι, θα ψάξει να γράψει μια ιστορία έρωτα, να νιώσει, αυτό που ένιωσε η γυναίκα που έγραφε τα γράμματα, να υπάρξει αυτή, μέσα από τα κείμενα των άλλων.

Γράμμα 21

Χρόνο με τον χρόνο, μέρα με τη μέρα, γνωρίζοντας τον κόσμο γύρω μου, χίλια μηνύματα. Θολά, απροσδιόριστα, μα πολλές φορές ξεκάθαρα, μου μιλούν για ένα αστέρι που καθοδηγεί το διάβα μας.

Είναι μοίρα, είναι τα παιχνίδια της ζωής, είναι το πεπρωμένο, δεν ξέρω… Αυτό που ξέρω είναι ότι η παρουσία σου είναι αισθητή σε κάθε σημαντικό γεγονός της ζωής μου που πρέπει να πάρω κάποιες αποφάσει. Εκείνες τις στιγμές τα λόγια σου και η μορφή σου κυριαρχούν στη σκέψη μου και καθορίζουν τις ενέργειες μου.

Η σχέση που έχει αναπτυχθεί ανάμεσά μας θέλω να παραμείνει ερωτικά πλατωνική, να μην αλλοιωθεί και φθαρεί από τίποτε, να μην μπει ανάμεσά μας ο σεξουαλικός ή ο οικονομικός παράγοντας γιατί τελικά αυτά αλλοιώνουν τις σχέσεις, τις φθείρουν και τις τελειώνουν. Η πίεση του χρόνου, τα προβλήματα της καθημερινότητας, οι υποχρεώσεις, αλλά και οι διαφορετικοί κόσμοι που ζούμε κάνουν την επαφή μας δύσκολη, όμως είσαι σημαντικός για μένα και υπάρχεις πάντα μέσα στη σκέψη μου, μην το ξεχνάς.

Το βιβλίο είναι ένα εξαιρετικό υβρίδιο, γυρίζοντας την κάθε του σελίδα δεν ξέρεις αν θα βρεις ένα κομμάτι της Λίλιθ, μια επιστολή, μια κριτική λογοτεχνίας ή ένα κομμάτι ενδιαφέροντος από τον τύπο. Όλα όσα απασχολούν την συγγραφέα, η λογοτεχνία, πρωτίστως, ο έρωτας, δευτερευόντως, τα παιδιά, οι σχέσεις μας με τη Μάνα, το πώς και γιατί είναι έτσι δομημένη η κοινωνία μας και πάνω από όλα η αγάπη υφαίνουν έναν ιστό γύρω από τον αναγνώστη που στο τέλος νιώθει πως βγήκε από μια βουτιά στην ανθρώπινη ψυχή διαφορετική από τις άλλες.

Αλήθεια, μαμά, γιατί εσύ δεν έκανες άλλα παιδιά;

Κι εγώ; Γιατί δεν έτυχε ποτέ να γεννήσω; Τυχαίνει αυτό;

Κι είναι επειδή το επιθυμώ, ή δεν το επιθυμώ;

Και εγώ γιατί δεν το επιθυμώ; Ή μήπως όχι;

Το μυθιστόρημα, πέρα από ένα βιβλίο reference για κριτικές της Ελένης, έχει ενδιάμεσα κομμάτια εξαιρετικά λυρικά, που λειτουργούν, πέρα από τα ίδια τα ποιήματα, περίπου ως ποίηση. Σου ζητούν να αγαπήσεις την ομορφιά τους και να νιώσεις το ανείπωτο.

Για μένα πάντως το βασικό ατού του βιβλίου είναι η όρεξη που ανοίγει στον βιβλιόφιλο να διαβάσει κι άλλο, κι άλλο, να γνωρίσει κι έναν συγγραφέα ακόμα. Από τις σελίδες του βιβλίου περνούν δεκάδες άλλα βιβλία και συγγραφείς, ο Μπολάνιο, ο Κασάρες, ο Φλωμπέρ, η Καραπάνου, ο Ντοστογιέφκι, ο Ντάρελ, ο Ροθ, η Λαφορετ, ο Ζέμπαλντ, ο Λεμ, ο Πεσσόα, η Ντίκινσον, ο Σεμπρουν, ο Ταμπούκι, η Πρου, η Ογκάουα, ο Μουρακάμι, ο Κάφκα, ο Μακ Γιούαν, η Πλαθ, η Τόνι Μόρισσον και τόσοι τόσοι άλλοι. Στο τέλος είχα βγάλει τεφτέρι και σημείωνα.

Με πολλές αυτοβιογραφικές αναφορές, η «Λίλιθ. Από γράμμα σε γράμμα» είναι και δεν είναι ένα «γυναικείο βιβλίο». Ναι, η θεματολογία του αφορά τις γυναίκες, ναι, οι γυναίκες μπορούν να ταυτιστούν με την ιστορία, να την νιώσουν στο πετσί τους. Όμως τούτο το νέο είδος λογοτεχνίας που τείνει πια να καθιερώσει η Ελένη Γκίκα, έχει να πει πολλά σε κάθε χτυπημένο βιβλιόφιλο.

«Ο ιδανικός αναγνώστης είναι ένας σωρευτικός αναγνώστης∙ κάθε ανάγνωση ενός βιβλίου προσθέτει ένα νέο στρώμα ανάμνησης στην αφήγηση.

Κάθε ιδανικός αναγνώστης είναι ένας συνειρμικός αναγνώστης και διαβάζει λες και όλα τα βιβλία είναι το έργο ενός αγέραστου και εξαιρετικά παραγωγικού συγγραφέα.

Αλμπέρτο Μανγκέλ

«Λίλιθ. Από γράμμα σε γράμμα», Ελένη Γκίκα, εκδ. Καλέντης, 2014, σελ. 661

Υ.Γ. Την Κυριακή 12/10/2014 στις 2 μ.μ. θα μιλήσουμε για την Λίλιθ με την Ελένη Γκίκα στονwww.amagiradio.com στα πλαίσια της εκπομπής ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΣ@amagi

Υ.Γ. 42 Την Τετάρτη 15/10/2014 θα ανακρίνω την Ελένη ζωντανά στο Booktalks στις 7:30 μ.μ.

Άλλες κριτικές

Γιώργος-Ίκαρος Μπαμπασάκης, Βεντάλια Βιβλίων, «Lifo», τχ. 402, 2.10.2014

Σαράντα έξι ερωτικές επιστολές, ογδόντα πέντε πυκνά κεφάλαια «τσέπης», συνθέτουν ένα πανόραμα βιβλιοφιλίας, ένα εκθαμβωτικό βιβλιομανές καλειδοσκόπιο.

Γιώργος-Ίκαρος Μπαμπασάκης, Lifo

Ειρήνη Σπυριδάκη, Μια καταβύθιση στα άδυτα των επιθυμιών μας …, «Fractal», Σεπτέμβριος 2014

Η Ελένη Γκίκα άφησε με το μυθιστόρημά της «Λίλιθ. Από γράμμα σε γράμμα» το δικό της προσωπικό στίγμα στον χώρο της σύγχρονης ελληνικής λογοτεχνίας.

Ειρήνη Σπυριδάκη, fractalart.gr

Φίλιππος Φιλίππου, Έρωτας και ποίηση, http://www.thinkfree.gr, 10.9.2014

Η Ελένη Γκίκα με το Λίλιθ έχει επιτελέσει έναν συγγραφικό άθλο, αφού κατάφερε να συνδυάσει ένα σωρό ετερόκλητα κείμενα και να τα ενώσει σε έναν τόμο.

Φίλιππος Φιλίππου, insidenews.gr

«Ένα ταξίδι μέσα στις πιο ηχηρές σελίδες της παγκόσμιας Λογοτεχνίας και ταυτόχρονα ένα ταξίδι μέσα στο σαγηνευτικό φως ενός έρωτα, της μνήμης και των φόβων του».

Τέσυ Μπάιλα, Λίλιθ, culturenow.gr, 10.9.2014

Ένα βιβλίο με πολλά επίπεδα γεμάτο λυρισμό!! Μου άφησε μια γλυκόπικρη γεύση και μια συγκεκαλυμμένη αισιοδοξία. Η ψυχή ξεδιπλώνει τις φτερούγες της μέσα σε αυτό το άκρως ποιητικό διήγημα. Κεντημένη η αγάπη με πολλά μηνύματα!! Υπέροχο! Μέσα στις σελίδες του ανακαλύπτεις για μια ακόμη φορά το σπουδαίο και ωραίο της ζωής μας. Αισιόδοξο, εκφραστικότατο, γεμάτο εικόνες και συναισθήματα. Αισθάνομαι οτι η συγγραφέας μας πάντα μας παροτρύνει να βρούμε τη δική μας δύναμη, το δικό μας κλειδί και ν’ ανοίξουμε το μυστικό κουτί που είναι κρυμμένη η αγάπη!! Αν το χάσετε, παραβιάστε το και προχωρήστε, πραγματικά αξίζει!! Συγχαρητήρια στην κυρία Ελένη Γκίκα κάθε φορά που διαβάζω βιβλίο της αισθάνομαι ότι με την πένα της προσθέτει μεγαλείο και βάθος στη λογοτεχνία μας!!!!

Γιούλη Τσακάλου, Ομάδα ΒΙΒΛΙΟ-ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ-ΚΡΙΤΙΚΕΣ

Ένα βιβλίο πολλαπλών αναγνώσεων για τον διαχρονικό κώδικα του πάθους

Πέρσα Κουμούτση, Ένα βιβλίο πολλαπλών αναγνώσεων για τον διαχρονικό κώδικα του πάθους,bookbar.gr, 26.8.2014

Μπάμπης Δερμιτζάκης, Ένα ερωτικό μυθιστόρημα από την εξαίρετη συγγραφέα και δημοσιογράφο, http://www.lexima.gr, 20.8.2014

Μπάμπης Δερμιτζάκης, Ένα ερωτικό μυθιστόρημα από την εξαίρετη συγγραφέα και δημοσιογράφο,http://www.lexima.gr, 20.8.2014

Τούλα Τίγκα, Λίλιθ, «Golem«, 5.8.2014

Το βιβλίο είναι τόσο καλοδουλεμένο ώστε μοιάζει σαν οι 600 και πλέον σελίδες να γράφτηκαν σχεδόν με αυτόματη γραφή και μάλιστα εξ αρχής στην τελική τους μορφή. Η συγγραφέας, ή μάλλον οι δύο συγγραφείς, μία μέσα και μία έξω από το βιβλίο, πλάθουν αυτό το γκόλεμ και του δίνουν ζωή με τις λέξεις, επιβεβαιώνοντας για μια ακόμη φορά πως η καλή λογοτεχνία συγγενεύει με την υψηλή τέχνη της μαγείας.

Αγγέλα Γαβρίλη, Λίλιθ, www.diavasame.gr, Αύγουστος 2014

imerisia.gr

Γοητευτικό, η σαγήνη ανασκαφείσα.

Αμαλία Ρούβαλη, ποιήτρια

Τα έχασα. Αλήθεια σας λέω, τα έχασα. Η Ελένη Γκίκα καταγράφει, με τη βοήθεια μεγάλων στοχαστών της ανθρωπότητας, ιδιαιτέρως λογοτεχνών που μετέτρεψαν το σκοτάδι της ψυχής τους σε εκθαμβωτικό φως, τα μυστήρια του έρωτα, με ό,τι σημαίνει πια, στους καιρούς μας, ο έρωτας. Και ποιος έρωτας, εδώ που τα λέμε; Ο σατανικός; Ο αγγελικός; Ο έρωτας που προσφέρει ζωή; Ο έρωτας που προσφέρει θάνατο; Εκπληκτικής ωριμότητας κείμενα ποιητών και πεζογράφων μεταμορφώνουν το ευφυέστατο, σαν αίνιγμα, και αγωνιώδες, σαν θρίλερ, μυθιστόρημα της Γκίκα σε δοξολογία της ωριμότητας με την οποία προίκισε ο Θεός, αλήθεια, όμως, ποιος Θεός; εμβληματικές μορφές της γραφής που βυθίστηκαν, εθελοντικά, στον ζοφερό ωκεανό της ύπαρξης. Ή της ανυπαρξίας – είναι ζήτημα ερμηνείας. Βέβαια, για να μην περιοριστώ στα δάνεια επιφανών προσωπικοτήτων του πνεύματος, η γραφή της Γκίκα είναι όμορφη, όσο και η ανεμώνα που μόλις φυτρώνει στην όχθη του ποταμού. Η ηρωίδα της, σπαρακτικά ειλικρινής, ανασύρει από τα έγκατα της μνήμης της, αλλά και από τα σπλάχνα της Γης, εικόνες, πρόσωπα, στιγμιότυπα, αγάπες, μίση, βιτριολικές στιχομυθίες και, τελικά, τα πάντα καταλήγουν στην κεντρική πηγή που δεν είναι άλλη από τη γνώση. Μα, άμα το σκεφτείς καλύτερα, και η γνώση κρύβει πειρασμούς. Η γνώση κι αν κρύβει πειρασμούς. Πραγματικά, μην στερήσετε από τον εαυτό σας αυτό το σαγηνευτικό ταξίδι στον αντιφατικό, εξ ου και συναρπαστικό, κόσμο της λογοτεχνίας.

Ανδρέας Κούνιος, Αλήθεια Οnline

Ανδρέας Κούνιος, Λίλιθ, «Golem», 6.8.2014

Ένα υπαρξιακό θρίλερ που κρατάει αμείωτο το ενδιαφέρον μέχρι και την τελευταία γραμμή, ιδανικό για μια θερινή απόδραση που έχει συναίσθημα αλλά και ποιότητα.

Χαράλαμπος Νικόπουλος, TV Ζάπινγκ

Βιβλίο σταθμός για τη βιβλιοφιλία, αλλά και τους ανεκπλήρωτους έρωτες…

Άγγελος Πετρουλάκης

Για τον έρωτα, «Τα Νέα»/ «Βιβλιοδρόμιο», 23.8.2014

Γκίκα Ελένη, συγγραφέας-κριτικός

Γεννήθηκε στο Kορωπί Αττικής το 1959. Ξεκίνησε τη δημοσιογραφία από τα περιοδικά «Aντί» και «Φαντάζιο» (1981-1983). Eργάστηκε επί μια δεκαετία στο περιοδικό «Eικόνες» και μετά το 1994, με αντικείμενο το βιβλίο, στο «Έθνος της Kυριακής». Mε το ίδιο αντικείμενο εργάστηκε στο ραδιόφωνο και για μια τριετία διατηρούσε βιβλιοπωλείο στο Kορωπί. Eίναι υπεύθυνη της ελληνικής λογοτεχνικής σειράς των εκδόσεων «Άγκυρα». Έχει εκδώσει τις ποιητικές συλλογές: «Σηματοδότες», 1984, «Δρασκελιές», 1988, «21 Xρωματιστές μεταμφιέσεις και 11 αιρετικά ποιήματα», 1992, «Mέλι, μελό, μέλισσα, μάλιστα…», 1996, «Έως, εαρινός, έρημος, έρχομαι…», 1997, «Σώμα, σταυρός, σάρκα, σταυρώθηκα…», 1998, «Θόλωσα, θύελλα, θάμβος, θυμήθηκα», 2000, «Άβυσσος, άλγος, άλμα, αρχίζω…», 2002, με την οποία τελειώνει ο κύκλος της ζωής και των γραμμάτων του αλφαβήτου, «Εν αταξίαις, εύτακτοι όντες», 2006. Τα μυθιστορήματα: «Aλήθεια, τα τρως ακόμα τα νύχια σου;», 1996, «Aναζητώντας τη Mαρία», 1998, «Να τα μετράω ή να μην τα μετράω τα χρόνια;», 1999, «Μετεβλήθη εντός μου ο ρυθμός του κόσμου», 2001, «Το αίνιγμα του άλλου», 2003, «Οι κούκλες δεν κλαίνε», 2004, «Χαίρε παραμύθι μου», 2005, «Αν μ’ αγαπάς, μη μ’ αγαπάς», 2006, «Αύριο, να θυμηθώ να σε φιλήσω», 2007, και «Υγρός χρόνος», 2008. Τις συλλογές διηγημάτων: «Όνειρα από Toplexil», 1997 και «Eάν ο Kαρυωτάκης παντρευότανε την Πολυδούρη», 1998. Το παιδικό βιβλίο «Το κοριτσάκι που πίστευε στα θαύματα», 2007. Kαι μια συλλογή με συνεντεύξεις: «Δι’ εσόπτρου εν αινίγματι».

Τίτλοι στη βάση Βιβλιονέτ

(2014) Λίλιθ, Καλέντης

(2013) Η ζωγραφιά που ταξιδεύει, Καλέντης

(2013) Το μπολερό δεν ήταν του Ραβέλ, Καλέντης

(2012) Η Νεφέλη στο νησί του Παντός, Ψυχογιός

(2011) Η γυναίκα της βορινής κουζίνας, Καλέντης

(2011) Η Νεφέλη στο νησί του Παντός, Ψυχογιός

(2011) Το μυστικό της μαγικής τσαγιέρας, Καλέντης

(2010) Αιώνια επιστροφή, Ψυχογιός

(2010) Αιώνια επιστροφή, Ψυχογιός

(2009) Πλήθος είμαι, Άγκυρα [κείμενα, επιμέλεια σειράς]

(2009) Το γράμμα που λείπει, Άγκυρα

(2008) Υγρός χρόνος, Άγκυρα [κείμενα, επιμέλεια σειράς]

(2007) Αύριο, να θυμηθώ να σε φιλήσω…, Άγκυρα

(2007) Το κοριτσάκι που πίστευε στα θαύματα, Άγκυρα

(2006) Αν μ’ αγαπάς, μη μ’ αγαπάς, Άγκυρα

(2006) Εν αταξίαις, εύτακτοι όντες, Άγκυρα

(2005) Χαίρε παραμύθι μου, Άγκυρα

(2004) Οι κούκλες δεν κλαίνε, Άγκυρα

(2003) Το αίνιγμα του άλλου, Άγκυρα

(2002) Άβυσσος, άλγος, άλμα, αρχίζω…, Άγκυρα

(2001) Μετεβλήθη εντός μου ο ρυθμός του κόσμου, Άγκυρα [κείμενα, επιμέλεια σειράς]

(2000) Θόλωσα, θύελλα, θάμβος, θυμήθηκα, Άγκυρα

(1999) Δι’ εσόπτρου εν αινίγματι, Φιλιππότη

(1999) Να τα μετράω ή να μην τα μετράω τα χρόνια;, Άγκυρα [κείμενα, επιμέλεια σειράς]

(1998) Αναζητώντας τη Μαρία, Άγκυρα

(1998) Εάν ο Καρυωτάκης παντρευότανε την Πολυδούρη, Άγκυρα

(1998) Σώμα, σταυρός, σάρκα, σταυρώθηκα…, Φιλιππότη

(1997) Αλήθεια, τα τρως ακόμα τα νύχια σου;, Φιλιππότη

(1997) Όνειρα από Toplexil, Φιλιππότη

(1992) Εικοσιδύο χρωματικές μεταμφιέσεις και έντεκα αιρετικά ποιήματα, Δωδώνη Εκδοτική ΕΠΕ

Συμμετοχή σε συλλογικά έργα

(2014) Ιστορίες βιβλίων, Εκδόσεις Καστανιώτη

(2013) Δωρεάν φθινόπωρα, Εκδόσεις Ι. Σιδέρης

(2011) Η απουσία του έρωτα, Modern Times

(2010) Τα ποιήματα του 2009, Κοινωνία των (δε)κάτων

(2009) Το βιβλίο του κακού, Μαγικό Κουτί & Fata Morgana

(2008) Οικοεγκλήματα, Κέδρος

(2007) Τα ποιήματα του 2006, Κοινωνία των (δε)κάτων

(1999) Ετοιμαστείτε, πιάνουμε Τήνο, Ερίννη

(1999) Το βιβλίο στο σινεμά, Εθνικό Κέντρο Βιβλίου

Λοιποί τίτλοι

(2012) Συλλογικό έργο, Τέλος καλό, όλα καλά, Εκδόσεις Καστανιώτη [επιμέλεια]

(2012) Συλλογικό έργο, Τέλος καλό, όλα καλά, Εκδόσεις Καστανιώτη [επιμέλεια]

(2010) Μακρής, Πέτρος, Η φυσαρμόνικα, Άγκυρα [επιμέλεια σειράς]

(2010) Παναΐδης, Φραγκίσκος, Ο αγριόγατος, Άγκυρα [επιμέλεια σειράς]

(2010) Δέμου, Βίκη, Ο Οδυσσέας στον Άδη, Άγκυρα [επιμέλεια σειράς]

(2010) Παρθένη, Φιλιώ, Προς κυρία Σ.Δ.: Ο άντρας σας, σας απατάει…, Άγκυρα [επιμέλεια σειράς]

(2010) Λαμπαδαρίδου – Πόθου, Μαρία, Στον παράδεισο θα σε ψάχνω μοναχή, Άγκυρα [επιμέλεια σειράς]

(2009) Πρέκας, Αντώνης Μ., … Ως αιδώ, Άγκυρα [επιμέλεια σειράς]

(2009) Κοντογιαννίδης, Τάσος Κ., Αργοναύτες του έρωτα, Άγκυρα [επιμέλεια σειράς]

(2009) Κόντογλου, Φώτης, 1895-1965, Ευλογημένο καταφύγιο, Άγκυρα [επιμέλεια σειράς]

(2009) Παπαγιάννης, Γιάννης, Η ασθένεια της πεταλούδας, Άγκυρα [επιμέλεια σειράς]

(2009) Κοκκινάκη, Νένα Ι., Κρίμα που είστε η σύζυγος, Άγκυρα [επιμέλεια σειράς]

(2009) Βαρβαρήγος, Δημήτρης, Ό,τι αγαπήσαμε πίσω έμεινε, Άγκυρα [επιμέλεια σειράς]

(2009) Βογιατζή – Χαραλάμπη, Ειρήνη, Σημάδι στο στήθος, Άγκυρα [επιμέλεια σειράς]

(2009) Κόντογλου, Φώτης, 1895-1965, Το Αϊβαλί η πατρίδα μου, Άγκυρα [επιμέλεια σειράς]

(2009) Μαλλιάγκας, Πλάτων Δ., Το πείραμα της Αριάδνης, Άγκυρα [επιμέλεια σειράς]

(2009) Βασιλικός, Βασίλης, 1934-, Τρεις γυναίκες, Άγκυρα [επιμέλεια σειράς]

(2008) Δεσύλλας, Χρήστος, Αναζητώντας το τρίτο καρφί, Άγκυρα [επιμέλεια σειράς]

(2008) Ζάχαρη, Νέλλη, Γελά καλύτερα…, Άγκυρα [επιμέλεια σειράς]

(2008) Ασημακόπουλος, Κώστας, Εκείνοι που δεν έφυγαν, Άγκυρα [επιμέλεια σειράς]

(2008) Κυριλλίδης, Βασίλης, Ιστορίες της άλλης μέρας, Άγκυρα [επιμέλεια σειράς]

(2008) Ρωμανός, Γιώργος, 1948-, Καζαμπλάνκα καφέ, Άγκυρα [επιμέλεια σειράς]

(2008) Λαζάρου, Μαργαρίτα, Καυτερές πιπεριές, Άγκυρα [επιμέλεια σειράς]

(2008) Στασινού, Ελένη, Νύχτες υποταγής, Άγκυρα [επιμέλεια σειράς]

(2008) Φιλιππίδης, Γιάννης, Ο εραστής, η μέλισσα κι ένα μικρούλι «αχ», Άγκυρα [επιμέλεια σειράς]

(2008) Βαλαωρίτης, Νάνος, 1921-, Ο θησαυρός του Ξέρξη, Άγκυρα [επιμέλεια σειράς]

(2008) Θεολόγη, Βίκυ, Ο τρίτος άγγελος, Άγκυρα [επιμέλεια σειράς]

(2008) Αντωνίου, Σωκράτης, Όσα δεν θέλετε να ξέρετε για τους άντρες, Άγκυρα [επιμέλεια σειράς]

(2008) Γαϊτάνος, Μάνος, Τη νύφη την πήραν τα βιολιά, Άγκυρα [επιμέλεια σειράς]

(2008) Γαλιατσάτου – Αλμπαντάκη, Πόλυ, Χαραμάδα στον χρόνο, Άγκυρα [επιμέλεια σειράς]

(2007) Παπαμιχάλης, Χρήστος, maybe, Άγκυρα [επιμέλεια σειράς]

(2007) Τίγκα, Τούλα, Αχ, Σαλονίκη…, Άγκυρα [επιμέλεια σειράς]

(2007) Σκανδαλίδης, Κώστας Ε., Ο πρίγκιπας της Ρόδου, Άγκυρα [επιμέλεια σειράς]

(2007) Καρύδας, Δημήτρης, 1963-, Παγιδευμένοι στο δίκτυο, Άγκυρα [επιμέλεια σειράς]

(2007) Καλαπανίδας, Κώστας, Πιστόλι στο μέλι, Άγκυρα [επιμέλεια σειράς]

(2007) Τριανταφυλλίδης, Δημήτρης Β., Πλανόδιος έρωτας, Άγκυρα [επιμέλεια σειράς]

(2007) Βαρβαρήγος, Δημήτρης, Το υστερόγραφο μιας συγγνώμης, Άγκυρα [επιμέλεια σειράς]

(2006) Σταματάκη, Μαίρη, Η ειρωνεία του Έρνεστ, Άγκυρα [επιμέλεια σειράς]

(2006) Φιλιππίδης, Γιάννης, Η μυρωδιά σου στα σεντόνια μου, Άγκυρα [επιμέλεια σειράς]

(2006) Φλωράκης, Ηλίας, Ο θεραπευτής, Άγκυρα [επιμέλεια σειράς]

(2006) Κορδόση, Ακακία, Τα νοερά καλοκαίρια, Άγκυρα [επιμέλεια σειράς]

(2006) Δεσύλλας, Χρήστος, Τα ξανθά γεράκια, Άγκυρα [επιμέλεια σειράς]

(2006) Συλλογικό έργο, Το χρονικό μιας ανυπόταχτης ζωής, Άγκυρα [επιμέλεια σειράς]

(2005) Χρυσοστόμου, Πάνος, Graffiti ιστορίες, Άγκυρα [επιμέλεια σειράς]

(2005) Αναστασίου, Ευαγγελία, Δεύτερη… Ζωή δεν έχει, Άγκυρα [επιμέλεια σειράς]

(2005) Κορδόση, Ακακία, Ζωγραφισμένος Αύγουστος, Άγκυρα [επιμέλεια σειράς]

(2005) Λαγκαδινός, Νίκος Χ., Καλύτερα τύψεις, παρά απωθημένα, Άγκυρα [επιμέλεια σειράς]

(2005) Υψηλάντη – Πετρίδη, Ελένη, Κάποτε οι σειρήνες σίγησαν, Άγκυρα [επιμέλεια σειράς]

(2005) Παργινός, Νίκος, Κρεμάλα, Άγκυρα [επιμέλεια σειράς]

(2005) Ασημακόπουλος, Κώστας, Μια ζωή να ζεις, Άγκυρα [επιμέλεια σειράς]

(2005) Καλπούζος, Γιάννης, Παντομίμα φαντασμάτων, Άγκυρα [επιμέλεια σειράς]

(2005) Κέφαλος, Γιάννης, Τα δάχτυλα στο ζυμάρι, Άγκυρα [επιμέλεια σειράς]

(2005) Βαρβαρήγος, Δημήτρης, Υπατία, Άγκυρα [επιμέλεια σειράς]

(2004) Ζωρογιαννίδης, Νίκος Α., Γυναίκα μιας χρήσης, Άγκυρα [επιμέλεια σειράς]

(2004) Σπυροπούλου, Χρύσα, Ένα αθώο παιχνίδι, Άγκυρα [επιμέλεια σειράς]

(2004) Χατζηαναγνώστου, Τάκης, Ένα νησί ταξιδεύει, Άγκυρα [επιμέλεια σειράς]

(2004) Σπάρταλη, Άννα, Λίγο πριν από τον γάμο, Άγκυρα [επιμέλεια σειράς]

(2004) Μπουκουβάλα – Αναγνώστου, Ιωάννα, Μια μοναδική αγάπη, Άγκυρα [επιμέλεια σειράς]

(2004) Μπουκουβάλα – Αναγνώστου, Ιωάννα, Μνησαρέτη, Άγκυρα [επιμέλεια σειράς]

(2004) Σιμιτζής, Αντώνης, Ο Θεός αγαπάει τις γυναίκες, Άγκυρα [επιμέλεια σειράς]

(2004) Κυριλλίδης, Βασίλης, Ο μαγικός αέρας, Άγκυρα [επιμέλεια σειράς]

(2004) Καζαμίας, Δημήτρης, Ο χαμένος Άγγλος, Άγκυρα [επιμέλεια σειράς]

(2004) Μπουκουβάλα – Αναγνώστου, Ιωάννα, Πίσω από τα ουράνια τείχη, Άγκυρα [επιμέλεια σειράς]

(2004) Ζαρόκωστα, Μέλπω, Στιγμές ζωής, Άγκυρα [επιμέλεια σειράς]

(2004) Βαλέτας, Κώστας, Το διαζύγιο και άλλα διηγήματα, Άγκυρα [επιμέλεια σειράς]

(2004) Πιπίνου, Τίτσα, Το σ’ αγαπώ σε ξένη γλώσσα, Άγκυρα [επιμέλεια σειράς]

(2004) Βογιατζή – Χαραλάμπη, Ειρήνη, Χόρεψε για μένα μόνο, Άγκυρα [επιμέλεια σειράς]

(2003) Κορδόση, Ακακία, Διπλό ταξίδι, Άγκυρα [επιμέλεια σειράς]

(2003) Χορτιάτη, Θέτη, Ημερομηνία της λήξης, Άγκυρα [επιμέλεια σειράς]

(2003) Τάντηρας, Δημήτρης, Καληνύχτα, κύριε Mozart, Άγκυρα [επιμέλεια σειράς]

(2003) Παπαποστόλου, Τάσος, Μετά την Ιθάκη, Άγκυρα [επιμέλεια σειράς]

(2003) Μαμαλούκας, Λάκης, Ο έρως της αμαρτίας, Άγκυρα [επιμέλεια σειράς]

(2003) Πιπεροπούλου, Καίτη, Οικογενειακή υπόθεση, Άγκυρα [επιμέλεια σειράς]

(2002) Μπουκουβάλα – Αναγνώστου, Ιωάννα, Ασπασία, Άγκυρα [επιμέλεια σειράς]

(2002) Χωρεάνθη, Ελένη, Η ερωμένη του Αλί Αμπά, Άγκυρα [επιμέλεια σειράς]

(2002) Μπουκουβάλα – Αναγνώστου, Ιωάννα, Μυρτώ, Άγκυρα [επιμέλεια σειράς]

(2002) Παναγιωτοπούλου – Ρίζου, Λίτσα, Να’ χα για καθρέφτη το φεγγάρι, Άγκυρα [επιμέλεια σειράς]

(2002) Χατζηαναγνώστου, Τάκης, Οι κύκλοι του έρωτα, Άγκυρα [επιμέλεια σειράς]

(2002) Πιπίνου, Τίτσα, Παλιοί γάτοι, τρυφερά ποντίκια, Άγκυρα [επιμέλεια σειράς]

(2002) Χατζηαναγνώστου, Τάκης, Πέρα απ’ τη θύελλα, Άγκυρα [επιμέλεια σειράς]

(2001) Δαββέτας, Δημοσθένης, Αρχιτεκτονική των δακρύων, Άγκυρα [επιμέλεια σειράς]

(2001) Πιπίνου, Τίτσα, Γυναίκα της σκιάς, Άγκυρα [επιμέλεια σειράς]

(2001) Αυγερινός, Αθανάσιος, Η μέρα που πέρασε δεν έπαψε να υπάρχει, Άγκυρα [επιμέλεια σειράς]

(2001) Χωρεάνθη, Ελένη, Η πολιτεία του νερού, Άγκυρα [επιμέλεια σειράς]

(2001) Μπουκουβάλα – Αναγνώστου, Ιωάννα, Μάρτυρας αγάπης, Άγκυρα [επιμέλεια σειράς]

(2001) Καλούτσα – Μαυροκεφάλου, Λιλή, Μέρες καυτού καλοκαιριού, Άγκυρα [επιμέλεια σειράς]

(2001) Λάδης, Φώντας, Μπίρα με γρεναδίνη, Άγκυρα [επιμέλεια σειράς]

(2001) Χατζηγιάννης, Νίκος, Ο άνθρωπος που μιλούσε με τα πουλιά, Άγκυρα [επιμέλεια σειράς]

(2001) Κορδόση, Ακακία, Ο εμπρησμός, Άγκυρα [επιμέλεια σειράς]

(2001) Κοκκινάκη, Νένα Ι., Ο εραστής φάντασμα και άλλες ιστορίες, Άγκυρα [επιμέλεια σειράς]

(2001) Κορδόση, Ακακία, Ο μυστικός κόσμος του καθηγητή Αναγνώστου, Άγκυρα [επιμέλεια σειράς]

(2001) Δαμιανού – Παπαδοπούλου, Γιόλα, Ο ψίθυρος του δάσους, Άγκυρα [επιμέλεια σειράς]

(2001) Δαββέτας, Δημοσθένης, Ορέστης ή Το μυθιστόρημα δίχως τέλος, Άγκυρα [επιμέλεια σειράς]

(2001) Βογιατζή – Χαραλάμπη, Ειρήνη, Πικρό νερό, Άγκυρα [επιμέλεια σειράς]

(2001) Λιακούρης, Κώστας, Τελευταία διαδρομή, Άγκυρα [επιμέλεια σειράς]

(2001) Λαλιώτου, Χριστίνα, Το τραγούδι του αρπιστή, Άγκυρα [επιμέλεια σειράς]

(2000) Σιμιτζής, Αντώνης, Αν αγαπάς, Άγκυρα [επιμέλεια σειράς]

(2000) Λαμπαδαρίδου – Πόθου, Μαρία, Είμαι ένα άστρο που κλαίει μονάχο, Άγκυρα [επιμέλεια σειράς]

(2000) Βελετά – Βασιλειάδου, Μαρία, Κυνηγοί ονείρων, Άγκυρα [επιμέλεια σειράς]

(2000) Σπυροπούλου, Χρύσα, Μάσκες στη σκιά, Άγκυρα [επιμέλεια σειράς]

(2000) Μητροπούλου, Κωστούλα, 1933-2004, Τις Κυριακές το σπίτι μύριζε κανέλα, Άγκυρα [επιμέλεια σειράς]

(1999) Δελώνης, Αντώνης, Άμα λήψει παρούσης, Άγκυρα [επιμέλεια σειράς]

(1999) Χατζηαναγνώστου, Τάκης, Απαγωγή, Άγκυρα [επιμέλεια σειράς]

(1999) Μπουκουβάλα – Αναγνώστου, Ιωάννα, Ειρήνη η Αθηναία, Άγκυρα [επιμέλεια σειράς]

(1999) Κωσταγιόλας, Σπύρος, Η γυναίκα του πιθήκου, Άγκυρα [επιμέλεια σειράς]

(1999) Κορδόση, Ακακία, Τα χαμένα βήματα του αυτοκράτορα, Άγκυρα [επιμέλεια σειράς]

(1999) Μαγουλά – Γαϊτάνου, Πόπη, Το μυστικό του βράχου, Άγκυρα [επιμέλεια σειράς]

(1998) Ευτυχώς που υπάρχει ο έρωτας, Άγκυρα [επιμέλεια]

(1998) Βογιατζή – Χαραλάμπη, Ειρήνη, Η ποθητή των ανέμων, Άγκυρα [επιμέλεια σειράς]

(1998) Λάγκε, Έρση, Θα σε περιμένω στην Ινδία, Άγκυρα [επιμέλεια σειράς]

(1998) Φράγκου – Κικίλια, Ρίτσα, Κολοζαμέντε, Άγκυρα [επιμέλεια σειράς]

(1998) Μητροπούλου, Κωστούλα, 1933-2004, Να φτύνεις αίμα, να λες έφαγες βύσσινο, Άγκυρα [επιμέλεια σειράς]

(1998) Ρίξε λίγο φως στις γωνιές της ψυχής μου, Άγκυρα [επιμέλεια]

(1998) Τα θαύματα θυμώνουν όταν δεν τα πιστεύεις, Άγκυρα [επιμέλεια]

(1998) Μπουκουβάλα – Αναγνώστου, Ιωάννα, Το άνθος του Μορέως, Άγκυρα [επιμέλεια]

Κριτικογραφία

σελ. 1 2 3 20 Όταν ξέρω τι θέλω να γράψω ανεβαίνουν οι παλμοί μου [Μάιρα Παπαθανασοπούλου, Mamma Santissima], «Έθνος», 12.10.2014Μάργκαρετ Άτγουντ: «Όλες οι ιστορίες είναι αλληγορίες. Ακόμα κι όταν γράφουμε για το παρελθόν ή για άλλους πλανήτες, για το παρόν μας γράφουμε» [Μάργκαρετ Άτγουντ, Το τέλος του κόσμου], «Fractal», Οκτώβριος 2014Είναι αυτό που σε τρομοκρατεί και, παραδόξως αυτό που αναζητάς. [Marisha Pessl, Το τελευταίο αίνιγμα], «Fractal», Οκτώβριος 2014Γράφω για να δημιουργήσω τον δικό μου θρύλο… [Ιζαμπέλ Αλιέντε,Φωτογραφία σε σέπια], «Έθνος», 6.9.2014Η κατοικία της οδού Μουράτ (η ψυχή της Αιγύπτου) [Πέρσα Κουμούτση,Στους δρόμους του Καΐρου], «Fractal», Σεπτέμβριος 2014Ο φόβος του φόβου [Odin Dupeyron, Και το παραμύθι δεν τελείωσε], «Fractal», Σεπτέμβριος 2014Λες κι είναι καραμέλα που θα κρατήσει για πάντα [Alice Munro, Ακριβή μου ζωή], «Fractal», Σεπτέμβριος 2014«Κανείς δεν έχει δει αυτά που είδες εσύ. Αν όλο αυτό είναι ένα παζλ, εσύ έχεις ένα κομμάτι που δεν το “χει άλλος κανείς». [Juan Gabriel Vásquez, Ο ήχος των πραγμάτων όταν πέφτουν], «Fractal», Σεπτέμβριος 2014Στα βάθη του «Δάσους των Πυγμαίων» [Ιζαμπέλ Αλιέντε, Το δάσος των Πυγμαίων], «Έθνος», 30.8.2014Επινοήσαμε με τα εγγόνια μου μια θρησκεία [Ιζαμπέλ Αλιέντε, Το βασίλειο του χρυσού δράκοντα], «Έθνος», 23.8.2014«Οι αόρατοι ινδιάνοι υπάρχουν» [Ιζαμπέλ Αλιέντε, Η πόλη των θηρίων], «Έθνος», 14.8.2014Οι Έλληνες ζουν απομονωμένοι, λίγες οι ανοιχτές πόρτες και οι ανοιχτές αγκαλιές [Δημήτρης Σωτάκης, Η ανάσταση του Μάικλ Τζάκσον], «Έθνος», 10.8.2014«Ο σοφός είναι πάντα εύθυμος» [Ιζαμπέλ Αλιέντε, Κόρη της μοίρας], «Έθνος», 9.8.2014Μετά τη μαφία, η κοκαΐνη [Ρομπέρτο Σαβιάνο, Μηδέν μηδέν μηδέν], «Έθνος», 4.8.2014Ύμνος στο πάθος και στον έρωτα [Ιζαμπέλ Αλιέντε, Το επουράνιο σχέδιο], «Έθνος», 2.8.2014Ύμνος στο πάθος και στον έρωτα, «Έθνος», 2.8.2014Axis Mundi [Στέφανος Ξένος, Axis Mundi], www.diavasame.gr, Αύγουστος 2014«Το αληθινό νερό σε τιμωρεί, το αληθινό νερό πρέπει να παλέψεις για να το κατακτήσεις, να το δαμάσεις. Το αληθινό νερό μπορεί να σε σκοτώσει»[Christos Tsiolkas, Μπαρακούντα], «Fractal», Αύγουστος 2014Αυτό που θα γίνεις έχει ήδη σκοτώσει αυτό που ήσουν.[Μίνως Ευσταθιάδης, Το δεύτερο μέρος της νύχτας], «Fractal», Αύγουστος 2014Ό,τι υπήρξε, θα ξαναϋπάρξει [Αγγέλα Γαβρίλη, Iridium], «Fractal», Αύγουστος 2014«Το ακατέργαστόν μου είδον οι οφθαλμοί σου, και επί το βιβλίον σου πάντες γραφήσονται» [Αλίκη Ντουφεξή – Πόουπ, Το ακατέργαστόν μου], «Fractal», Αύγουστος 2014Το είπε και μόνος του: ήθελε να λύσουμε τα προβλήματα μέσα στην οικογένεια. [Herman Koch, Το δείπνο], «Fractal», Αύγουστος 2014Αυτές οι τρεις ιστορίες είναι τελικά η ίδια ιστορία: ο εαυτός και ο άλλος [Paul Auster, Η τριλογία της Νέας Υόρκης], «Fractal», Αύγουστος 2014Αν με θυμάσαι, θα είμαι πάντα μαζί σου… [Ιζαμπέλ Αλιέντε, Εύα Λούνα], «Έθνος», 26.7.2014«Διάβαινα το τούνελ στα κρυφά…» [Ιζαμπέλ Αλιέντε, Πάουλα], «Έθνος», 19.7.2014Το σύμπαν μέσα στην ανεπαίσθητη λεπτομέρεια [Τζούτζη Μαντζουράνη, Καφές και τσιγάρα], www.diavasame.gr, Ιούλιος 2014Το τραγούδι του ευνούχου [Κατερίνα Καριζώνη, Το τραγούδι του ευνούχου], www.diavasame.gr, Ιούλιος 2014Πόνεσα για την ντροπή που ένιωθαν οι Έλληνες [Christos Tsiolkas, Μπαρακούντα], «Έθνος», 27.6.2014«Γράφοντας τα Χρόνια της θύελλας ξανάζησα με τον πατέρα μου» [Ιζαμπέλλα Παλάσκα, Τα χρόνια της θύελλας], «Έθνος», 5.6.2014Ο μεσολαβητής [Αντώνης Μπουλούτζας, Ο μεσολαβητής], diastixo.gr, 4.6.2014Ξυπόλητες στην άμμο [Ιουστίνη Φραγκούλη – Αργύρη, Ξυπόλυτες στην άμμο], www.diavasame.gr, Ιούνιος 2014Η μυστική κοινότητα των αναγνωστών[Helene Hanff, 84, Charing Cross Road], «Fractal», Ιούνιος 2014Η Ιστορία σε μια παρτίδα σκάκι και σ’ ένα τανγκό[Camilla Läckberg, Η γοργόνα], «Fractal», Ιούνιος 2014Το μυστικό της Ιστορίας της Ο: «Μια ωμή ερωτική επιστολή»[Πολίν Ρεάζ, Η ιστορία της Ο], «Fractal», Ιούνιος 2014Η νομοτέλεια της Τέχνης, «Fractal», Ιούνιος 2014Το κινητό παιχνιδάδικο [Edmund Crispin, Το κινητό παιχνιδάδικο], www.diavasame.gr, Ιούνιος 2014Το μυστικό ήταν η ζάχαρη[Τέσυ Μπάιλα, Το μυστικό ήταν η ζάχαρη], diastixo.gr, 8.5.2014Το τανγκό της παλιάς φρουράς [Αρτούρο Πέρεθ – Ρεβέρτε, Το τανγκό της παλιάς φρουράς], www.diavasame.gr, Μάιος 2014Ο θάνατος της Μπελλ [George Simenon, Ο θάνατος της Μπελλ], www.diavasame.gr, Μάιος 2014Κραυγή απελπισίας για τον Άνθρωπο [Ν. Καζαντζάκη,Συμπόσιον], «Έθνος», 25.4.2014Οι τόποι είναι οι άνθρωποι [Κωνσταντίνος Δ. Τζαμιώτης, Η πόλη και η σιωπή], «Golem», 23.4.2014Η Θεία Κωμωδία [Δάντης, Η θεία κωμωδία], «Έθνος», 18.4.2014«Συμπόσιον» με δύο μόνο καλεσμένους [Ν. Καζαντζάκη, Συμπόσιον], «Έθνος», 18.4.2014Συνταξιδιώτης στον κόσμο του Δάντη [Δάντης, Η θεία κωμωδία], «Έθνος», 15.4.2014Ανάμεσα σε κόλαση και παράδεισο [Δάντης, Η θεία κωμωδία], «Έθνος», 12.4.2014Περιπλάνηση στη «Θεία Κωμωδία» [Δάντης, Η θεία κωμωδία], «Έθνος», 11.4.2014«Ο Δάντης έθρεψε την ψυχή μου» [Δάντης, Η θεία κωμωδία], «Έθνος», 8.4.2014Σελίδες για τον εξόριστο «Ηγεμόνα» [Niccolo Machiavelli, Ο ηγεμόνας], Έθνος, 5.4.2014Από τον Ομηρο στον Μακιαβέλλι [Niccolo Machiavelli, Ο ηγεμόνας], «Έθνος», 4.4.2014Συνάντηση με τον «Ηγεμόνα» του Μακιαβέλλι [Niccolo Machiavelli, Ο ηγεμόνας], «Έθνος», 1.4.2014

σελ. 1 2 3 20

Διαβάστε περισσότερα για το βιογραφικό της Ελένης Γκίκα στη βάση του ΕΚΕΒΙ Βιβλιονέτ

http://www.biblionet.gr/author/

Share This Post | Μοιραστείτε αυτο το αρθρο

You must be logged in to post a comment Login